Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 11 12:14:30 CEST 1999

David Rohleder wrote:

> Modem je v pohode, horsi je to s vysilackou na 144 MHz. Tam uz ta cena
> tak skvela neni.
Podla toho co chces: ja myslim ze na takuto vec staci jeden kanal a vysielacka
na jeden kanal riadena kristalmy sa z trochou snahy dostane pod 1500,-Sk
mozno este menej podla toho co vyuzijes napriklad vysielacia cast (FM) sa da
spravit za nejake 2, stovky (jeden kanal)
--
Chyby pusobene lidmi je mozne
vyloucit pouze tahdy, jestlize