Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pondělí Říjen 11 13:29:54 CEST 1999

Marek Blasko wrote:
> Podla toho co chces: ja myslim ze na takuto vec staci jeden kanal a vysielacka
> na jeden kanal riadena kristalmy sa z trochou snahy dostane pod 1500,-Sk
> mozno este menej podla toho co vyuzijes napriklad vysielacia cast (FM) sa da
> spravit za nejake 2, stovky (jeden kanal)

Chcem spojit dva pocitace. V podstate je mi to jedno na akom principe a
akou rychlostou. Dolezite su tieto veci:
1. viem to nejako spravit :-) (utopia ma velmi nezaujima)
2. neporusim tym ziadne predpisy, zakony a pod.
3. nebude to velmi drahe (povedzme do 10k jedna strana).
4. mozem to pouzit komercne.
5. lepsie by bolo, keby nebola potrebna priama viditelnost (vzdialenost
do 2km).

Asi tak.

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>