NetBEUI Re: win95 komunikace s linuxem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Říjen 11 13:49:37 CEST 1999

> Ta SAMBA byla na Linuxu?
> Pokud ano, pak by me zajimalo NetBEUI HOWTO :)

Stale nad tym premyslam, a vychadza mi ze to jednoducho nie je mozne aby
sa mi to podarilo. Pretoze instalacky mam za routrom a tam sa netbeui
nedostane. No som z toho jelen. A v pamati lovit nema zmysel.
Neham to tak :-) Mozno ze sa to bude chciet niekomu vyskusat a podla toho
sa budeme drzat :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }