bezpecnost? (Re: NetBEUI Re: win95 komunikace s linuxem)

Sobota Říjen 9 23:59:04 CEST 1999

On Fri, 8 Oct 1999, Frantisek Dufka wrote:

> Nijak, nepouziva se, je to pouze file server na lokalni siti a neni
> treba z neho pristupovat na internet a neni zadouci pristupovat z
> internetu na nej :) Jelikoz, pokud vim, NetBEUI neni routovatelny je
> to myslim docela dobry zpusob ochrany zvenku. (Samozrejme spolecne s
> dobrym firewallem (neco jako pouzivat dva prezervativy:))

Jestli jsou vubec nejake rozumne (bezpecnostni) duvody, proc NetBEUI a ne
TCP/IP, tak jsou mnohem subtilnejsi, nez prosty fakt, ze NetBEUI nelze
smerovat. Pripadnou diskusi, proc tomu tak je, muzeme vest soukromou
cestou. :)

Mimochodem...jedna zajimava zprava: docetl jsem se, ze se Dr. Peter
Neumann nechal slyset, ze se snazi presvedcit US DoD, aby financovali
"the robustification of an open-source version of UNIX and other good
open-source software." To jsem fakt zvedavy, co z toho vyleze.