OFFTOPIC: Re: Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Říjen 11 13:48:44 CEST 1999

Tomas Lejdar wrote:

>  Moc informaci ze mne nedostanete, bez muceni se priznavam ze jsem v tehle
>  veci byl spis namezdni sila (kreslil plosnaky a shanel soucastky).
>  Na inetu jsem to myslim videl na www.hw.cz, ale jistej si tim taky nejsu.
>  Pokud Vas to zajima, mohl bych se zkusit zeptat kamosa co k tomu jeste ma,
>  upozornuju ze mam dlouhy dodaci lhuty .. :-))
>
>                                         T.v.L

Mas od nas malo prace, co, namezdni silo ?? Ze mas jeste cas cist newsy :-)))))
Sak pockej !!!

mh

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832