Jednoduchy e-mail server

Kriz, Petr (CAP, GCF) Petr.Kriz na gecapital.com
Pondělí Říjen 11 15:25:03 CEST 1999

Mejme sit s Linuxovym serverem RedHat 6.0 a 10-ti Win98 stanicemi. Na
serveru je nakonfigurovan
pppd s pomoci fce demand dialing. Jednotlive stanice pristupuji na Internet
pres maskaradu.
Na servru nebezi named, server akceptuje lokalni IP adesu, kterou mu
"nabidne" provider
(IOL). Jedna se mi o rozchozeni distribuce E-mailu. Mam jednu E-mailovou
schranku u
providera, ve ktere je vytvoreno 10 ruznych E-mailovych adres.
Potrebuji stahnout a rozdistribuovat E-maily az k jednotlivym uzivatelum. A
stejnym zpusobem odeslat odchozi zpravy.

Ted otazka : Je vubec nutne k tomuto ucelu instalovat a konfigurovat QMAIL,
SENDMAIL a
podobne obry. Nebo staci pro tak jednoduchou zalezitost neco mene objemneho?
Muzete mi
nejakou aplikaci/kombinaci aplikaci doporucit?

         Petr 'Crusader' Kriz

"Ja a muj bratr davame Microsoftu tak rok, nanejvis dva ..."