Nefuguje PPP

Kriz, Petr (CAP, GCF) Petr.Kriz na gecapital.com
Pondělí Říjen 11 14:50:22 CEST 1999

> Do tech modemovych prikazu jsem to psal, ale stejne to
> padalo. Musel jsem to zapsat ZA string ATX3, a to kppp neslupl.

To je nesmysl. ATX3+MS=11,1,300,33600,0,0 musi pobrat kazdy modem s
chipsetem
ROCKWELL, ktery "umi" alespon v34.

Je pravda, ze IOL se timto ohani velmi casto. Me osobne doporucili totez pri
neuspesnem
connectu z Linuxu. Je pravda, ze spojeni z Windows si neumim bez vypnuti
K56Flex/V.90 predstavit, ovsem pod Linuxem toto vubec neomezuji, spojeni je
stabilni a relativne rychle.

> A kdyz jsem to napsal bez ATX3 tak to samo. hned zavesilo.

Hezka formulace neuspesne detekce dial-tone ... :-))

	         Petr 'Crusader' Kriz

"Ja a muj bratr davame Microsoftu tak rok, nanejvis dva ..."