voice modem (a jeste ppp)

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Pondělí Říjen 11 18:56:48 CEST 1999

Dobry den,

mam dva dotazy.

Za prve, chtel bych se zeptat, jake jsou moznosti vyuziti voice casti meho
modemu pod linuxem. Je mozne rozchodit neco jako telefonni zaznamnik (bez
pouziti Xwin). V mem linux serveru jsem to nikdy nepouzil, ale ted by me to
zajimalo. Pokud to jde, prosim o napsani jak a pomoci ceho (staci odkaz na
soft).

Dalsi dotaz je ohledne komunikace Win a Linux. Modelova situace: Mam
linuxbox, ktery se pripojuje automaticky pres ppp (komutovane) na Inet,
stahne postu, news atd. Toto dela jednou denne. Na dalsim pocitaci bezi
Windows pripojene k linuxu. V linuxu jede maskarada nebo proxy.

Potrebuji, aby ten clovek, co pracuje ve Windows, mohl nahodit spojeni v
linuxu pouhym poklepanim na ikonu ci neco podobneho. Samozrejme se staci
pripojit k serveru (ssh) a napsat prikaz, ale ja bych to potreboval
blbuvzdorneji. Proste klik na ikonu a nahodi se (resp. se provede prikaz)
ppp v linuxu. Je to nejakym zpusobem mozne? Dial-on-demand neni reseni
(resp. v tomto pripade mi bylo zamitnuto z duvodu nedostatecne kontroly nad
pripojenim).

Diky za pripadne odpovedi.

Jan Povolny
jpovolny na iol.cz