sendmail-8.9.3-xxx v RH5.2

Peter Ronai webmaster na bicba.sk
Úterý Říjen 12 20:13:22 CEST 1999

Martin Och wrote:

> Dobry vecer.
>
> Snazim se nainstalovat si RPM viz subj., ale rve na mne, ze chce
> GLIBC_2.0,1, atd...
>
> Existuje nekde RPMko, ktere to nechce, a pokud ne, co vsechno se muze po
> instalaci
> glibc2 pos.at?
>
> Proc to delam?
>
> Chci provozovat novejsi sendmail se zalepenymi dirami, abych nebyl na cerne
> listine ORBS.
>
> Dekuji za Vase namety

doporucuje jednu zastavku v updates.redhat.com v sekcii 5.2malo by tam byt
jednak updejtovanie na glibc aspon 2.0.1 ak nie viac a asi aj sendmail
ak nie mrkol by som sa este na sendmail.org
mimochodom na sendmail org bude pravdepodobne aj nova verzia makier pre
sendmail a ta je co sa deravosti sendmailu tyka najdolezitejsia (aspon to som
sa ako neznaly docital v dokumentacii)
takze miesto sendmail.cf.rpm by si si mal nainstalovAT origos makra zo
sendmail.org
konfiguraciu sendmail.mc snad zvladnes a potom hups ho cez m4

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |