Úvaha o flame/feature wars (bylo URL v pine)

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Říjen 11 21:42:47 CEST 1999

On 9 Oct 1999 18:12:30 +0100, Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>: Vubec otazky typu "Muzete mi doporucit nejlepsi... (editor|window mana-
>: ger|atp.)" by mely byt v Meta FAQ oznaceny jako nezadouci s odkazem na
>: existenci freshmeatu, linuxapps a dalsich.
>:
>	Tohle je dobry napad - zkusim neco v tomto smyslu do Meta-FAQ
>dopsat. Diky.
>
>-Yenya

Jen to ne prosím. Nemám (nikdo myslím nemá) čas hledat, stahovat,
kompilovat a zkoušet úplně všechno. Pokud potřebuji něco zpracovat a
nevím jak na to nejlépe, je taková otázka to nejlepší co mohu udělat.

Jediné, co by v Meta-FAQ mohlo být v tomto smyslu, je myslím omezení
takových otázek na ty, kde tazatel přesně definuje, k jakému účelu chce
ten ,,nejlepší`` software.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."