minimalna konfiguracia

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Říjen 12 11:25:55 CEST 1999

:> > ma niekto rozchodeny linux ( najlepsie RH ) na 386-tke s RAM 8MB a HD 200MB?
:> >
:> > oplati sa do toho ist ? ( ma to byt router, plus pripadne dial-on-demand
:> > system )
:>
:> a co povies na linuxrouter ?
:> http://www.linuxrouter.org

poznam .. ale chcem tam toho narvat trochu viac .. ( dial-on-deman system a
mozno slabu proxy )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying