minimalna konfiguracia

Úterý Říjen 12 12:02:16 CEST 1999

Jan ' Kozo ' Vajda (jvajda na somi.sk) wrote:
: ma niekto rozchodeny linux ( najlepsie RH ) na 386-tke s RAM 8MB a HD 200MB?
:
: oplati sa do toho ist ? ( ma to byt router, plus pripadne dial-on-demand
: system )

Mam to rozchozene, ale uz strasne dlouho jsem na to nesahal. Je to 386DX/40,
RAM 8 MB a HDD 500 MB (z toho vetsina nevyuzita; 200 MB bude bez problemu
stacit). Slouzi jako router s prekladem adres (IP Masquerade), pripojeni
na internet pres interni modem. Dale je to mailserver s poradne
nakonfigurovanym sendmailem na posilani posty. Bezi tam jeste RH 4.2
blahe pameti. A bezi a bezi a bezi....

Leos Bitto