pod jakym uzivatelem bezi Apache?

Úterý Říjen 12 12:03:07 CEST 1999

On Tue, 12 Oct 1999, Zakladni skola Prazska wrote:

> Kvuli svym kolegum jsem byl nucen napsat webove rozhrani na pripojeni
> lokalni site na Internet.
> Potreboval bych vedet, pod jakym uzivatelem bezi httpd (Apache).
> Musim ho zaradit do skupiny ppp, ktera ma pravo spoustet pppd.
> Dekuji predem za kazdou radu.

Ja osobne bych 1. pokud Apache bezi pod nobody, tak ho prestehoval pod
jineho, dedikovaneho uzivatele, 2. do skupiny ppp ho nedaval...lepe receno
nikoho nenechal primo spoustet pppd, 3. nechal opravnene jedince pppd
spoustet pres sudo nebo podobnou obalku, 4. v Apachi to pak udelal
cgi skript (pokud mozno spousteny pres suexec jeste pod jinym uzivatelem),
ktery bude pres obalku manipulovat s pppd a bude peclive sledovat,
kontrolovat a zaznamenavat, kdo ho spousti. Ano, jsem paranoidni. :)