maly disk

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Říjen 12 12:38:39 CEST 1999

Bohdan Blaha wrote:

> bavili jste se konfiguraci s 200 MB diskem, jaky by podle toho mel mit
> velikost swap na tom samem disku?????
ano. ale mozes si dat menej.

> problem je v tom, ze pokud dam min nez 50MB tak kdyz se maji kopirovat
> soubory, tak nahlasine neco ve smyslu INVALID ARGUMENT, PRIPOJENI
> SELHALO.... a pameti mam pouze 8 MB RAM a pouzivam rethata 5.1 chci tam
> pouze nahodit http a mail server... pokud se mi to ovsem povede nainstalovat
> s 80 MB swapem tak to nenabutoju, vypise to pouze LI a kousne se anebo kdyz
> dam disketu tak to nahlasi chybu 0x02 nebo 0x10
ako to instalujes? ja som si pripojil ako sekundarny disk CDROM a islo sa.
lebo ak to robis cez siet tak som ho pozoroval(jak sa tie slimaciky vlecu)
tak on si balik stiahne a az potom nainstaluje takze cez FTP treba mat navyse
pamet kam to stiahne.
Alebo ten disk daj do inej masiny a nainstaluj (ziadna konfiguracia HW zariadeni
tu az na vlasnom sisteme)

--
Chyby pusobene lidmi je mozne
vyloucit pouze tahdy, jestlize