maly disk

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Říjen 13 07:02:25 CEST 1999

> problem je v tom, ze pokud dam min nez 50MB tak kdyz se maji kopirovat
> soubory, tak nahlasine neco ve smyslu INVALID ARGUMENT, PRIPOJENI
> SELHALO.... a pameti mam pouze 8 MB RAM a pouzivam rethata 5.1 chci tam
> pouze nahodit http a mail server... pokud se mi to ovsem povede nainstalovat
> s 80 MB swapem tak to nenabutoju, vypise to pouze LI a kousne se anebo kdyz
> dam disketu tak to nahlasi chybu 0x02 nebo 0x10

Tak ale tohle je chyba neceho jineho.
Linux pouzivam uz pekne dlouho - nekdy od verze Slackware 1, kernel
1.0.9.
Tehdy na 386DX, 4 MB RAM. V pohode jsem na tom pracoval (tehdy to byl
celkem
moderni pocitac, zvlaste pameti mel hodne). Kdyz jsem koupil dalsi 4 MB,
dokonce i kernel byl prelozeny za hodinu, nikoliv za tri :-)
Disk: 250 MB, z toho polovina DOS a Windows. Swap snad 16 MB, vice
urcite ne.

Dnes spravuji linux na ctyrech 386, nejslabsi konfigurace 5 MB RAM, 40
MB disk,
z toho 10 MB swap, RedHat 4.2. Bezi na tom firewall (pouze v kernelu) a
posta.
Instaloval jsem to v jinem pocitaci - s peti MB se to nainstalovat neda.
V tomto ohledu zlaty Slackware verze 1 :-) Ten se mi podarilo
nainstalovat
na 386SX se dvema (!) MB RAM a dokonce jsem se dokazal i prihlasit!
Ale delat uz se na tom nedalo :-(

Petr Bravenec