vim a gpm

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 12 17:45:11 CEST 1999

On Tue, 12 Oct 1999, Michal Svec wrote:

> auto-odsazovani, cos se mi ale take libi. Asi by to chtelo, aby vim
> spolupracoval s gpm, aby zjistil, ze mu tam neco vkladam, misto aby si
> myslel, ze jsem to napsal. Nevite nekdo, co s tim?

Nevim o tom, ze by existoval zpusob (jednoduchy), jak to rozeznat.
Kazdopadne to musite vyresit nejak jinak - udelejte si klavesovou zkratku
pro vypinani automaticke indentace, treba na klavesu F4 - zasahem do
~/.vimrc ... treba takto:

" vypne automatickou indentaci
map <F4> :set noci<CR>:set noai<CR>
" zapne automatickou indentaci
map <F5> :set ci<CR>:set ai<CR>

(pisu to z hlavy ... takze za to nerucim, ale tak nejak to funguje)

Popripade si vyrobte inteligentnejsi "prepinac" pomoci
map <F6> :if has("autoindent")<CR>set noai<CR>else<CR>set
noai<CR>endif<CR><CR>

apod ...

--
 |           Martin Mačok                            |