vim a gpm

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 12 17:49:44 CEST 1999

On Tue, Oct 12, 1999 at 05:45:11PM +0200, Martin Macok wrote:

> Nevim o tom, ze by existoval zpusob (jednoduchy), jak to rozeznat.
> Kazdopadne to musite vyresit nejak jinak - udelejte si klavesovou zkratku
> pro vypinani automaticke indentace, treba na klavesu F4 - zasahem do
> ~/.vimrc ... treba takto:
>
> " vypne automatickou indentaci
> map <F4> :set noci<CR>:set noai<CR>
> " zapne automatickou indentaci
> map <F5> :set ci<CR>:set ai<CR>
>
> (pisu to z hlavy ... takze za to nerucim, ale tak nejak to funguje)
>
> Popripade si vyrobte inteligentnejsi "prepinac" pomoci
> map <F6> :if has("autoindent")<CR>set noai<CR>else<CR>set
> [...]

 ViM ma na tohle primo jeden option - paste. V pripade jeho zapnuti se vsechny
indentace (ai, ci, ...) ignoruji...

 Mmch - ViM s gpm spolupracovat umi, ale rekl bych, ze zapory prevladaji nad
klady.

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/