Komunikace Linux - Windows

Jan Vybiral jvyb7688 na mbox.troja.mff.cuni.cz
Středa Říjen 13 10:10:43 CEST 1999

Mame doma dva pocitace spojene ehtrnetem (klasickym sitovym kabelem).
Na jeden z nich jsem nainstaloval RH 6.2 (sit. karta 3Com509B, na druhem
jsou Wokna(NE 2000 comp.) (cele to *neni* pripojene na inet).
I pres veskerou moji snahu se mi nepodarilo rozchodit ping mezi obema
stroji. ifconfig i route nastaveni se mi zda v poradku. Na Wokennim
pocitaci byl tou dobou nastaven jako standartni protokol TCP/IP.
Pri nabootovani Woken na obou ( a nastaveni NetBUI jako std. protokolu) si
oba v pohode pingali).

Je snad nutne pred takovou banalitou jako je ping rozchazet Sambu?
Diky vsem za pomoc.

Honza