Komunikace Linux - Windows

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Říjen 13 10:31:52 CEST 1999

Jan Vybiral wrote:

> Mame doma dva pocitace spojene ehtrnetem (klasickym sitovym kabelem).

Opravdu Vam fungoval ping na protokolu NetBUI ?? A jeste ke vsemu s klasickym
sitovym kabelem ????
Co je pro Vas "klasicky" sitovy kabel ?? Je to asi Koax kdyz vam to
fungovalo.

> Na jeden z nich jsem nainstaloval RH 6.2 (sit. karta 3Com509B, na druhem
> jsou Wokna(NE 2000 comp.) (cele to *neni* pripojene na inet).
> I pres veskerou moji snahu se mi nepodarilo rozchodit ping mezi obema
> stroji. ifconfig i route nastaveni se mi zda v poradku. Na Wokennim
> pocitaci byl tou dobou nastaven jako standartni protokol TCP/IP.
> Pri nabootovani Woken na obou ( a nastaveni NetBUI jako std. protokolu) si
> oba v pohode pingali).
>
> Je snad nutne pred takovou banalitou jako je ping rozchazet Sambu?

Ping samozdrejme nema se sambou vbec nic spolecneho, ovsem ping pracuje na
vyuziti sluzby sitoveho protokolu TCP/IP. prito mi pripada divne ze vam
fungoval ping na protokolu NetBUI a jeste ke vsemu s "klasickym" sitovym
kabelem.
Budte prosim detailnejsi v popisu konfigurace sitovych rozhrani obou pocitacu
a typu kabelu.

> Diky vsem za pomoc.

neni zac

Michal Weinfurtner