Apache, MySQL, PHP

krtek krtek na jd.cz
Středa Říjen 13 10:17:18 CEST 1999

1) takze jestli jsem to pochopil dobre musim mit vsechny tri veci v takove
podobe, kterou pak zkompiluji vcetne MySQL?

ja jsem nahral MySQL z rpm, Apach byl soucasti distribuce (Red Hat Linux
SARAH modification release 2 based on RedHat 5.0) Kernel 2.0.33) z knihy
Linux - Internet server a PHP jsem stahnul z www.php.cz

2) ma nekdo zkusenost s pristupem do databazi prew web? ja mam predstavu,
pokud se mi to povede rozchodit, ze bych chtel demonstracne na tom udelat
postovni knihu (mysleno pro doslou a odeslanou papirovou firemni postu)

3) jeste prmyslim jestli volba MySQL byla vhodna, vybral jsem si protoze
jsem hodne slysel o MySQL, ale zkusenos s tim nemam, snad cas ukaze zda moje
volba byla vhodna

Krtek