Apache, MySQL, PHP

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Středa Říjen 13 10:32:51 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, krtek wrote:

> 1) takze jestli jsem to pochopil dobre musim mit vsechny tri veci v takove
> podobe, kterou pak zkompiluji vcetne MySQL?
 > ja jsem nahral MySQL z rpm, Apach byl soucasti distribuce (Red Hat Linux
> SARAH modification release 2 based on RedHat 5.0) Kernel 2.0.33) z knihy
> Linux - Internet server a PHP jsem stahnul z www.php.cz

mySQL muzete mit uz prelozenou, ale potrebujete hlavickove soubory pro
preklad php (mozna bude v distribuci balik mysql-dev nebo tak neco a nebo
si stahnete kompletni zdrojaky). potrebujete zdrojove kody php a apace. V
RedHatu v 6 uz byl prelozeny Apac i s mod_php, ale pokud vim, nejak to
nefungovalo (nezkousel jsem). Myslim ze nejjednodussi je si to prelozit a
aspon vite co mate :-). Nekde jsem ale videl primo rpm balik s prelozenym
Apache, PHP+podpora mySQL a s modulem pro konverzi cestiny.

> 2) ma nekdo zkusenost s pristupem do databazi prew web? ja mam predstavu,
> pokud se mi to povede rozchodit, ze bych chtel demonstracne na tom udelat
> postovni knihu (mysleno pro doslou a odeslanou papirovou firemni postu)

proc ne? :-) pomoci php je pristup do db pomerne snadny

J.Vaclavovic