Apache, MySQL, PHP

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Říjen 13 11:24:56 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, krtek wrote:

> ja jsem nahral MySQL z rpm, Apach byl soucasti distribuce (Red Hat Linux
> SARAH modification release 2 based on RedHat 5.0) Kernel 2.0.33) z knihy
> Linux - Internet server a PHP jsem stahnul z www.php.cz
>
> 2) ma nekdo zkusenost s pristupem do databazi prew web? ja mam predstavu,
> pokud se mi to povede rozchodit, ze bych chtel demonstracne na tom udelat
> postovni knihu (mysleno pro doslou a odeslanou papirovou firemni postu)

Pokus s Linuxem zacinate, muzete mit dve motivace (i soucasne :)

a) naucit se s Linuxem - to delate a pokracujte !!!

b) psat a provozovat WWW aplikace s pouzitim nejake databaze

pro pripad b) doporucuji:

- stahnout/nakopirovat/vypujcit/... novy RedHat 6.1 cz
  tam jsou(budou) rpmka s MySQL (asi 3.22.26a),
  Apache + mod_czech (apache-1.3.9-5cs.i386.rpm),
  PHP3 (php-3.0.12-8cs.i386.rpm)
  MySQL (a jine moduly) pro PHP (php-<modul>-3.0.12-8cs.i386.rpm)

  vyzkouseno, ze to je navzajem prelozeno dobre a s MySQL si to povidalo

- koupit si knizku o PHP3, vydala Grada - pekne cteni s priklady

Domnivam se, ze varianta b) neohrozi (prilis) variantu a).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/