Komunikace Linux - Windows

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Říjen 13 11:03:41 CEST 1999

# Mame doma dva pocitace spojene ehtrnetem (klasickym sitovym kabelem).

  co to je klasicky sitovy kabel? (coax, twist cross over ci co?)

# Na jeden z nich jsem nainstaloval RH 6.2 (sit. karta 3Com509B, na druhem
# jsou Wokna(NE 2000 comp.) (cele to *neni* pripojene na inet).

  to s tim nema co delat, jestli to je nebo neni pripojene na inet, jediny
problem by byl v tom, ze pokud to budete mit na inet, musite pouzit IP adresy
treba z rozsahu 169.254.*.* a nebo 10.neco, ted uz nevim co presne, to jsou
IP adresy pro privatni site, ktere muzou byt na net, atp.

# I pres veskerou moji snahu se mi nepodarilo rozchodit ping mezi obema
# stroji. ifconfig i route nastaveni se mi zda v poradku. Na Wokennim

  zda v poradku? to znamena co? vypis ...

# pocitaci byl tou dobou nastaven jako standartni protokol TCP/IP.
# Pri nabootovani Woken na obou ( a nastaveni NetBUI jako std. protokolu) si
# oba v pohode pingali).

  nesmysl, na NetBEUI nemuze bezet ping, ping je over TCP/IP! treba viz.
  man ping

# Je snad nutne pred takovou banalitou jako je ping rozchazet Sambu?

  ne, proc?

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz