Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Říjen 13 11:10:58 CEST 1999

Zdravim,
	zprovoznil jsem PPPD, DIALD a MASQUERADING vse funguje az na jednu
malickost. Prvni packet, ktery vysle vzdaleny pocitac nema odezvu. Diald se
aktivuje vse probehne dobre, ale asi  3 minuty nelze z pocitace, ktery
aktivoval diald ani pingnout na adresu na kterou smeroval prvni packet. Z
jineho pocitace to jde. Vyzkousel jsem snad vsechno, ruzne timeouty a
podobne. Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem ? Mam i pustene sledovani
fronty packetu v dctrl paket je ve fronte ale nic se nedeje.
	Dale nevim jak nastavit cas zaveseni pri neaktivite linky, parametr
keepalive mi diald odmite a vsechny ostatni parametry tykajici se timeoutu
se minuly ucinkem. Ted mi zavesi az 7 minut od posledni  'Conection queue'.
Lze vysledovat v dctrl.

Vse bezi na linux 6.0, Kernel  2.2.5-22, diald 16-0.16.5a-2, ppp 2.3.7-2

Diky Zach