Prvni packet v DIALD

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 13 12:40:27 CEST 1999

:> 	zprovoznil jsem PPPD, DIALD a MASQUERADING vse funguje az na jednu
:> malickost. Prvni packet, ktery vysle vzdaleny pocitac nema odezvu. Diald se
:> aktivuje vse probehne dobre, ale asi  3 minuty nelze z pocitace, ktery
:> aktivoval diald ani pingnout na adresu na kterou smeroval prvni packet. Z
:> jineho pocitace to jde. Vyzkousel jsem snad vsechno, ruzne timeouty a
:> podobne. Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem ?

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying