Uvaha o nejlepsich programech (bylo Re: Úvaha o flame/feature wars)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Říjen 13 11:39:50 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Oto tapik Buchta wrote:

> Trosku si prisadim. Myslim, ze kdysi kdosi prisel s napadem,
> ze software od neho je ten nejlepsi. Tusim, ze to Bill nekdo takovy.
>
> Neexistuje nejlepsi software. Kdyby existoval, pouzival by se jen ten
> a tedy by nebylo potreba se ptat, protoze by ani jiny neexistoval.
> ted samozrejme namitnete, ze existoval, ale nebavme se o komercnim
> svete.
>
> [...]

Odhlednu-li od toho, ze nejlepsi software existuje a jmenuje se ... - no
dobre, nebudu rozpoutavat flamewar, HAdova pripominka se mi jevi byt
rozumna - nezavhroval bych dotazy jako

- poradte nejlepsi Window Manager pro Hercules MDA
- jaka je nejlepsi proxy pro dialup
- nejlepsi programatorsky editor podobajici se Borland IDE
- nejlepsi hardware pro Linux

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
                               http://kubitovi.lantanet.cz/