Problematika pripojeni Linuxu na Nowell

moravp1.epr na mail.cez.cz moravp1.epr na mail.cez.cz
Středa Říjen 13 13:48:17 CEST 1999

>podniku mame Nowelackou sit (Token Ring). Chtel bych se zeptat jestli je
>nekde dostupna dokumentace ci HOWTO, ktera resi globalne tuto problematiku
>- Jak rozchodit linux server na Nowelu. Mam jen nejasnou predstavu o
>nutnosti nakompilovani jadra s podporou SPX protokolu a prislusne sitove
>karty atd.. ale co dale?
Nejak nechapu. Pokud mate na mysli "Novell server" na linuxu, hledejte MARS
nebo tak nejak (nezkouseno). Pokud ma stanice s linuxem pristupovat na NW
server pak staci klient (ncpfs*.rpm pro RedHat ?). Samozrejme je nutne mit
ovladac pro sitovou kartu a podporu IPX/SPX v jadre. Zkousel jsem jen letmo
(umi i NDS :))>Jakykoliv odkaz mi helpne.
Linux Documentation Project (v cestine)? Ke stazeni kupr z
ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-6.0/i386-cs/local/doc/LDP jako PDF (cca 6
Mb).Nebo jeste Ethernet-HOWTO, IPX-HOWTO, NET-3-HOWTO ...>Diky Pavel VOKOun
Neni zacPetr