vyvoj pro libc5 v RH6.1

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Středa Říjen 13 14:42:47 CEST 1999

>  A nyní tedy nevím, jak poemluvit gcc k tomu, aby mi kompilovalo pro libc5.

Tohle bych taky potreboval, konkretne proto abych mohl psat dynamicky
nahravane moduly MEX pro Matlab. gcc a egcc jsou v tomhle pokud vim
ekvivalentni. libc5 kinhovny uz jsem nainstaloval z prislusnych rpm.
Pak jsem (dle HOWTO popisujiciho opacny prechod, tedy jako na libc5
systemu kompilovat pro glibc) vytvoril specs soubor pro libc5.
Kompilaci pak spoustim s 'gcc -b i486-linux-libc5'. Specs soubor se
nacte, ale nejakeho duvodu to stale linkuje s glibc.

Na Debianu pry na to existuje nejaky balicek, ale na RedHatu jsem ho nenasel.

Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.