Nastaveni site v brutalware

Ludek Cerny lcerny na tur.skoda.cz
Středa Říjen 13 14:40:16 CEST 1999

        Zdravim,
v soucasne dobe testuji docela zajimavou distribuci Linuxu BRUTALWARE
(http://hysteria.sk/brutalware).
        Ne ze bych byl nejakej hacker (to bych sem asi nevolal o pomoc :-)
Ale docela se na tom da dobre naucit a pochopit jak to vlastne v Linuxu
chodi. Jelikoz jsem zacatecnik narazim na problemy. Muj pocitac je pripojen
na sit, ale nedari se mi ho nakonfigurovat tak aby fungoval. Snazil jsem se
nejdrive pomoci utilitky netinit. Pak i rucne rovnou do conf. souboru:
IPADDR=198.88.28.16
BROADCAST=198.88.28.0
NETMASK=255.255.255.0
NETWORK=198.88.28.0
GATEWAY=198.88.28.3
Vsechno marne. Bud vypise neco o tom jake je pouziti prikazu ROUTE, ale to
bude asi kolaps pri behu netinitu. Nebo napise: SIOCADDRT: Network is
unreachable. Snazil jsem se prolejzat web, ale brutalware nema moc dobrou
podporu :-))
        Bud rad za kazdou radu.
        Ludek Cerny

P.S. A jeste takova blbost. Chtel jsem si napsat takovej miniskript, kterej
by provedl prikaz ls -al |more.(skript jsem pojmenoval d) Jsem linej to
vypisovat. Postupoval jsem takto:(cele se to odehrava v adresari /sbin)
1. joe d
2. #! /bin/sh
   ls -al |more
3. ^KX
4. chmod 744 d
5. d.. no a skrip se spusti ale provede vypis adresaru jako kdyz zadam jenom ls
Je to moje prvni shelovina.... diky za pouceni.