Nastaveni site v brutalware

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 13 13:48:01 CEST 1999

> IPADDR=198.88.28.16
> BROADCAST=198.88.28.0
> NETMASK=255.255.255.0
> NETWORK=198.88.28.0
> GATEWAY=198.88.28.3
> Vsechno marne. Bud vypise neco o tom jake je pouziti prikazu ROUTE, ale to
> bude asi kolaps pri behu netinitu. Nebo napise: SIOCADDRT: Network is
> unreachable. Snazil jsem se prolejzat web, ale brutalware nema moc dobrou
> podporu :-))

No s takym broadcastom to asi pojde :-)
ten broadcast ma byt 198.88.28.255

> 1. joe d
> 2. #! /bin/sh
>    ls -al |more
> 3. ^KX
> 4. chmod 744 d
> 5. d.. no a skrip se spusti ale provede vypis adresaru jako kdyz zadam jenom ls
> Je to moje prvni shelovina.... diky za pouceni.

Ta "|" myslim ze pusti novy shell, preto sa to tak sprava.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }