vyvoj pro libc5 v RH6.1

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Středa Říjen 13 13:43:13 CEST 1999

 Dobrý den přeji. 8-)
 Narazil jsem při upgradu z RH5.2 na RH6.1 a při přechodu na zvuk přes esd na
zajímavý problém. Když už esd umí mixovat, a dokonce má skript esddsp, tak
bych ho rád využil i při poslouchání realaudio rádia. Jenže RealPlayer je pro
libc5. Takže můžu překompilovat RealPlayer na libc6 (nemám zdrojáky...), nebo
libesd a libesddsp na libc5.
 A nyní tedy nevím, jak přemluvit gcc k tomu, aby mi kompilovalo pro libc5.
Zatím jsem pochopil, že by to vyřešilo nainstalování egcs zkonfigurovaného
pro tuto starou knihovnu, ale do toho si netroufám, dokud nebudu vědět, že je
to jediná možnost...
 Nemáte nějakou radu?
 Předem děkuji.

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837
Finger kopeckyj na alpha.inf.upol.cz for Geek Code.