Uvaha o nejlepsich programech (bylo Re: Úvaha o flame/feature wars)

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Středa Říjen 13 14:08:35 CEST 1999

    OtB> Takze hlasuji pro zacleneni textu do Meta-FAQ. Mozna bych do
    OtB> Meta-FAQ dal vzdy nejakou odpoved a mailem do konference
    OtB> rozeslal otazku. Kdo nenapise spravny retezec (tedl necetl
    OtB> Meta-FAQ) do nejakeho time-outu, bude z konference vyrazen.
    OtB> Myslim, ze jedine tak si je snad lide prectou a mozna se zacnou
    OtB> i podle nich ridit.

Nepřečtou a nezačnou.  Nechápu soustavnou snahu některých lidí zde pořád
něco administrativně regulovat místo snažit se vést přispěvatele
k efektivnější komunikaci a také dostatečně využívat možností výpočetní
techniky.  Administrativní regulace je sice jednodušší, ale neefektivní.
A promiň, ale omezovat přístup do konference na vášnivé čtenáře Meta-FAQ
považuji za nejblbější nápad, s jakým jsem se v tomto směru dosud
setkal.

Pokud někomu vadí otázky, který produkt je (nej)lepší, nechť si ve svém
newsreaderu patřičně nastaví filtrování dle subjectu a je po problému.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm