Apache, MySQL, PHP

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 13 16:48:07 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, krtek wrote:

> zdravicko pratele,

[kraceno]

> nekde jsem vycetl, ze je potreba pridat nejaky modul do Apache aby fungovalo
> PHP v HTML strankach a tim vnzikne i propojeni na MySQL. jenze to uz jde
> dost mimo me.
>
> najde se nekdo kdo vi jak na to? nebo vi nekdo o nejakem zdoji ktery by
> tohle poposoval? osobne si myslim, ze je lepsi to prodiskutovat

Tohle chce 99% lidi, kteri si to instaluji. Takze uz nekoho napadlo, ze by
nebylo spatne k tomu celemu baliku pridavat nejake README, kde se cela
instalace popisuje. Je to opravdu tak tezke si nejdrive projit tyto README
a udelat vse podle tech navodu nez hned psat sem?

Ptam se proto, protoze uz nejsem zacatecnik a i kdyz jsem zacinal, snazil
jsem prave tyto dokumenty si precist, vetsinou tedy v pripade, ze se neco
nepodarilo, takze mi prijde NAPROSTO normalni si precist navod na
instalaci a vetsinou to opravdu funguje.

Pokud opravdu zacinate, tak vezte, ze VETSINA BALIKU MA DOKUMENTACI, KDE
SE PISE, JAK SE PRISLUSNY BALIK NAISTALUJE. JE TO SICE PSANO ANGLICKY, ALE
TO BY ZACATECNIK MEL OCEKAVAT, ZE TE ANGLICTINY BUDE HODNE.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |