Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

matus.uhlar na in.nextra.sk matus.uhlar na in.nextra.sk
Středa Říjen 13 21:35:10 CEST 1999

Zdenek Drlik <zdenek.drlik na kleibl.cz> wrote:
->> co na nom nie je 64bit ? registre ma 64bit, zbernicu ma 64bit.

-> Sbernice i registry sice jsou 64bitove, ale procesory se na 32 nebo 64
-> bitove rozdeluji podle toho jakou pouzivaji adresaci pameti, no a
-> pentium, pentium II i III maji adresaci porad jeste 32 bitovou (jsou
-> schopny adresovat bez strankovani pouze 4 GB pameti).

Nie, podla toho by 80286 bol 24bitovy a 80386SX tiez 24bitovy procesor.

Najlepsia definicia bola veru podla ALU. A s tym ze Pentium je 64bit som si
nie isty takze...

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRC admin of *.sk
 uhlar na fantomas.sk; http://www.fantomas.sk/; http://www.nextra.sk/