Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Čtvrtek Říjen 14 08:51:55 CEST 1999

In article <38046353.DB584ACF na vuje.sk>, Marek Blasko wrote:
>ja som si na 1000% isti ze nemas pravdu :) jedine zeby sa vsetky
>katalogi,prirucky .... mylili (Z80 je upravena verzia 8080 registry su dvakrat,
>par instrukcii navise, vbudovany oscilator podpora nemaskovatelneho
>prerusenia....)

Myslel jsem vnitrne ctyrbitova.  Stejnym zpusobem jakym mohu realizovat
klidne 128 bitove operace na jednobitove ALU.  Katalogy a prirucky to
vubec nemusi zminovat, protoze s tim nikdy nedojdete do styku.
Pokud se ovsem nezacnete primo vrtat v kremiku.

Z80 ma vnitrni oscilator?  Myslim ze standardni stara Z80 nema vnitrni
oscilator.

Myslim, ze jsme se prilis odklonili od tematu konference.  Timto
koncim se svymi pripominkami.

Radek Hnilica