Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 14 09:06:59 CEST 1999

Radek Hnilica wrote:
> Myslel jsem vnitrne ctyrbitova.

To by nikdo zo zdravim rozumom neimplementoval :)

> Stejnym zpusobem jakym mohu realizovat
> klidne 128 bitove operace na jednobitove ALU.  Katalogy a prirucky to
> vubec nemusi zminovat, protoze s tim nikdy nedojdete do styku.
> Pokud se ovsem nezacnete primo vrtat v kremiku.

Bolo by to vidno pri neumerne velkom pocte ciklov kto re treba pre matematicke
operacie. A mimochodom Z80 je upravena i8080 a ta ma urcite 8bit ALU a navise
ked uz tam dali dvakrat tolko registrov dalsiu uroven prerusenia rozsirili
mikrokod takze pochybujem ze ked sa tolko snazili ze odflaknu ALU.

> Myslim, ze jsme se prilis odklonili od tematu konference.  Timto
> koncim se svymi pripominkami.
OCH. (ocen charaso)

--
Chyby pusobene lidmi je mozne