interni modemy (ovladace)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 14 11:50:07 CEST 1999

On Thu, 14 Oct 1999, Vladimir Siman wrote:

> Dobry den,
>
>     potreboval bych vedet, jak donutit Linux pouzivat nejaky interni modem,
> jak moc jsou tyto modemy "exoticke",
> jaky je rozdil oproti externim modemum (osobne se domnivam, ze asi bude
> snazsi zprovoznit externi modem, coz ?).
> Eventuelne, kde sehnat ovladac (neexistuje nejaka sajta s ovladaci ?). Dale
> ktere modemy je dobre pouzivat (vzhledem k zprovoznitelnosti). Mluvim
> obecne, nejde mi o zadny konkretni modem.

Pokud jsou modemy na seriovem portu, tak ovladacu netreba, jen je nutne
mit spravne nastavene irq na modemu. Externi jsem nemel, ale nemel by se
od interniho lisit. Pokud jsem minuleym diskuzim rozumel dobre, tak
interni pci modem je pod linuxem neprovozuschopny. Je to tak?

s pozdravem
---
Ondrej Koala Vacha