Uvaha o nejlepsich programech (bylo Re: Úvaha o flame/feature wars)

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Čtvrtek Říjen 14 14:35:20 CEST 1999

    PK> Sorry, ale nemohl jsem si pomoct. Dotazy "ktery <neco> je
    PK> NEJLEPSI" apod. mne sice irituji, ale ne tolik, abych riskoval
    PK> odfiltrovani prispevku "NEJLEPSI zpusob, jak udelat <neco>". Ne,
    PK> ze bych uz takovy videl. Ale rad bych. :)

Pokud chcete absolutní spolehlivost, tak to asi opravdu s běžnými
prostředky nejde.  Pokud ale stačí spolehlivost kolem 90%, tak té by
mělo být možno analýzou dosavadních subjectů v konferenci dosáhnout.

Ne, konkrétní podmínku pro subject nemám (dotazy "co je nejlepší" mi
nevadí), ale vycházím ze svých zkušeností s antispam filtry, u kterých
lze dosáhnout velmi vysoké spolehlivosti.  Detekce "dotazů o ničem" je
asi obtížnější, ale tam zase člověk nepotřebuje tak vysokou spolehlivost
jako u privátní pošty.

Já bych možnosti využití počítačů nepodceňoval. :-)

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm