Uvaha o nejlepsich programech (bylo Re: Úvaha o flame/feature wars)

Čtvrtek Říjen 14 12:00:16 CEST 1999

On 13 Oct 1999, Milan Zamazal wrote:

> Pokud někomu vadí otázky, který produkt je (nej)lepší, nechť si ve svém
> newsreaderu patřičně nastaví filtrování dle subjectu a je po problému.

Wow! To jsem nevedel, ze GNUS(?) umi delat semantickou analyzu textu!
To se to asi prece jen budu muset naucit pouzivat. ;)

Sorry, ale nemohl jsem si pomoct. Dotazy "ktery <neco> je NEJLEPSI"
apod. mne sice irituji, ale ne tolik, abych riskoval odfiltrovani
prispevku "NEJLEPSI zpusob, jak udelat <neco>". Ne, ze bych uz takovy
videl. Ale rad bych. :)