Tisk na tiskarnu lokalne pripojenou k terminalu (treba wyse60)

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Čtvrtek Říjen 14 14:49:21 CEST 1999

Dobry den,

potreboval bych osvetlit problematiku tiskaren lokalne pripojenych k terminalu.

Lokalni tiskarna pripojena treba k paralelnimu portu na serveru, demon lpd,
tiskove fronty, to vse je mi zhruba jasne.

Nejasna je mi tiskarna pripojena k paralelnimu portu primo k terminalu.
Jak na ni tisknout ? Je mozne ji nakonfigurovat jako systemovou/spoolovanou ?

Po delsim premysleni odhaduji, ze to, ze umi terminal obsluhovat tiskarnu, je
vlastnost toho terminalu (/etc/termcap) a jsou asi nejake ridici znaky,
ktere prepinaji, jestli nasledujici znaky zapsane na zarizeni terminalu
(napr. /dev/ttyS0) jdou na obrazovku toho terminalu, nebo na tiskarnu.

Takze, kdybych ty ony znaky vedel, staci mi je dat do souboru na zacatek (a asi
i na konec ??) pak udelat na terminalu 'cat soubor' a bude to na tiskarne.

Je to tak, nebo jeste jinak ?

Ty znaky bych nasel v /etc/termcap ? Jak se jmenuji ?

Frantisek Dufka