Tisk na tiskarnu lokalne pripojenou k terminalu (treba wyse60)

Jan Kurik kurik na amis.cz
Čtvrtek Říjen 14 15:19:21 CEST 1999

On Tue, 19 Dec 2000, Frantisek Dufka wrote:

> Nejasna je mi tiskarna pripojena k paralelnimu portu primo k terminalu.
> Jak na ni tisknout ? Je mozne ji nakonfigurovat jako systemovou/spoolovanou ?
>
> Po delsim premysleni odhaduji, ze to, ze umi terminal obsluhovat tiskarnu, je
> vlastnost toho terminalu (/etc/termcap) a jsou asi nejake ridici znaky,
> ktere prepinaji, jestli nasledujici znaky zapsane na zarizeni terminalu
> (napr. /dev/ttyS0) jdou na obrazovku toho terminalu, nebo na tiskarnu.
>
> Takze, kdybych ty ony znaky vedel, staci mi je dat do souboru na zacatek (a asi
> [...]

  Jo, je to tak. Jmena prepinacich znaku jsou :

termcap :
po=    Turn the printer on
pf=    Turn the printer off

terminfo:
mc5=   Turn the printer on
mc4=   Turn the printer off

  wyse60 nevim, ale wyse120 ma v termcapu toto :

:pf=^T:po=\Ed#:

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>