zacatecnicke dotazy

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Čtvrtek Říjen 14 14:15:42 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> V praxi to neni tak hrozne. Navic hodne lidi bude mit prihlasene obe
> konference.

Nejde o dve, v dopise, na ktery jsem reagoval, byly uvedeny tri a pak "a dalsi" ...

> Váš dramaticky kategorický postoj mi imponuje. Protože požadujete
> nejlepší odborníky, doporučuji abyste všechny vaše dotazy posílal rovnou
> do l-k. Vykřičník :-)

Ale ja nepozaduji nejlepsi odborniky (za ty prachy, ze jo ;-). Jen mi vadi, kdyz se chce delat neco
komplikovaneji, nez je nutne.  Konference (aspon jak ja to chapu) je od toho, aby pomahala. Kdyz mi
nejaky dotaz vadi, neodpovidam - pokud nejsem spravce. Kdyz se na dotaz ohledne sendmailu sejde
deset odpovedi "to sem nepatri, na to je konference o sendmailu", pripadne "prectete si FAQ", nic to
nevyresi, nikomu to nepomuze a jediny vysledek bude fura zbytecnych mailu pro lidi, kteri jsou v
konferenci prihlaseni.

Pokud jde o muj postoj: co je na nem kategorickeho nebo dramatickeho ? Bylo by snad prijatelnejsi
nebo logictejsi, kdybych napsal "mam problem v linuxu, tak se zeptam v konferenci
'alt.pics.pani-dagmar'" ?? To bych povazoval za dramaticke, to ano :-))
Dokonce jsem to jeste napsal malo kategoricky, jeste tam melo byt "... a taky bych odtud cekal
rozumnou odpoved" :-)

Jestli tomu dobre rozumim, tak vy prosazujete postup:
- mam problem s necim v linuxu
- budu nad tim par dnu premyslet, abych vedel presne, o ktery program jde
- najdu si seznam vsech news serveru
- udelam si seznam vsech konferenci
- vyberu vsechny konference, ktere se meho problemu mohou tykat
* prohlednu si jejich archivy
- kdyz tam nenajdu odpoved v archivech, poslu tam (vsude ? nekde ?) dotaz

*: coz neni nijak trivialni a napriklad hledat pres deja-news prispevek, o kterem pozitivne vim, ze
jsem ho nekde videl, muze byt mnohem pracnejsi a min produktivni nez se proste znovu zeptat

Mno, svuj "kategoricky" postoj lip vysvetlit nedokazu a tudiz tohle povazuju za (svuj) posledni
prispevek na tohle tema :-)

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832