zacatecnicke dotazy

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Říjen 14 15:56:32 CEST 1999

> * prohlednu si jejich archivy
> - kdyz tam nenajdu odpoved v archivech, poslu tam (vsude ? nekde ?) dotaz

Ano, presne tak si to predstavuju. (kdyz si odmyslim ze jste to trochu
prehnal, abyste zduraznil svuj nazor, coz je pochopitelne) Budto jste
uzivatel, ktery uz vycerpal vsechny moznosti a precetl si man stranky a
archivy, no a pak se obrati na konferenci... nebo NERAD CEKATE, nemate
cas nekde hledat, protoze na tom zavisi vas byznys - a pak je pro vas
urcena placena podpora, jako je linuxcare. Doufam ze neco podobneho bude
i u nas. Sam bych byl ochoten neco takoveho delat (to myslim vazne),
pokud by mi za to bylo zaplaceno.

Samozrejme ze do konference pronikaji dotazy od uzivatelu, kteri se
nenamahaji ani ZKUSIT neco vyhledat - sam jsem par takovych dotazu
poslal :-) ale byl jsem napomenut a myslim ze po pravu. Rozhodne nemate
zadny PRAVNI NAROK :-) na odpoved z konference...

Jsem rad za kazdeho noveho uzivatele linuxu, a odpovidam i na jednoduche
dotazy, jen bych nerad aby konference suplovala dokumentaci... tot
vse...

Doufam ze se na me nehnevate...

--
Milos Prudek