Padajici demoni?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 15 02:37:28 CEST 1999

Zdravim,

nepozoroval nahodou nekdo z vas, ze by s jadrem 2.2.12 naprosto bez
vysvetleni padaly demoni? V messages nic, kernel nic nerekl, ale program
ktery bezel najednou nebezi. V mem pripade to postihlo asi dvakrat crona,
named a jednou i mon (monitoring serveru a sluzeb, napsano v Perlu).

Po te, co jsem nenasel zadnou stopu jsem to zbabele povazoval za blbou
souhru okolnosti, ale pri nahodne debate s jednim clovekem jsem zjistil,
ze narazil na podobne chovani. Jine verze jadra nemuzu posoudit, 2.2.12 je
na serverech moje prvni "dvadvojka", ale ten clovek tvrdi, ze ma jeden
server s 2.2.9 a nikdy se mu to na nem nestalo.

--
S pozdravem