Jak zjistit velikost souboru bez ls

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 15 21:23:33 CEST 1999

On Fri, Oct 15, 1999 at 03:38:54PM +0200, ivop na regionet.cz wrote:

> No, kdyby to bylo ve skriptu a nebolela by vymena bash za perl (a padala mlha
> ...),
> tak v perlu mate "-s $filename" :)

 Ted jsem si vzpomnel na neco 69x mensiho - wc.

 wc -c < file je (aspon v GNU verzi) natolik inteligentni, ze zjisti typ
souboru pres fstat a v pripade regular file zavola SEEK_CUR:0 a SEEK_END:0 a
vrati rozdil.

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/