zacatecnicke dotazy

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Říjen 15 07:56:18 CEST 1999

Michal Hajek wrote:
> Jestli tomu dobre rozumim, tak vy prosazujete postup:
> - mam problem s necim v linuxu
> - budu nad tim par dnu premyslet, abych vedel presne, o ktery program jde
Dotialto s tim suhlasim.
> - najdu si seznam vsech news serveru
Mne newsi nejdu (firewal) co potom.
> - udelam si seznam vsech konferenci
Skusal to niekto?  Myslim naozaj vsetkych o linuxe.
> - vyberu vsechny konference, ktere se meho problemu mohou tykat
To je logicke:)
> * prohlednu si jejich archivy
Ja som to skusal 3krat a odvtedy jedine ze by ma zato platili.
Vrati vam to stranky kde o danej veci vedsinou nieje ani zmienka len link do
praznu stranu/dalsi prispevok... A ani tie vyhladavace nenajdu vsetky zmienky na
dane tema (preklepy....) alebo najdete snuru odkazou na HOWTOs a pod.
> - kdyz tam nenajdu odpoved v archivech, poslu tam (vsude ? nekde ?) dotaz
Tiez logicke.

--
Beztak to nebude fungovat.
		Tzv. Jenkinsnuv zakon