Zvyseni limitu poctu filedescriptoru na proces/uzivatele

Mikula Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 15 11:35:03 CEST 1999

>Tou rezervovanou pameti mas na mysli /proc/sys/vm/freepages? Tak tam ted
>mam pri 256MB RAM hodnoty 2048, 4096, 8192 - pokud me pamet neklame, jde
>o 4KB stranky, takze to znamena, ze kernel se snazi udrzet volnych 56MB
>RAM. To mi prijde jako dostatecne. Nebo se pletu?

Kernel ma drzet aspon 2048*4k = 8M volne pameti. To je pro bezne pouziti
dost. Na druhou stanu, cim vic je v systemu fyzicke pameti, tim je vetsi
pravdepodobnost, ze ty volne stanky budou rozhazeny (nechce se mi to
pocitat :-)

>Asi zkusim zitra 2.2.13pre[posledni], pokud se nahodou nestihne promenit v
>2.2.13 (pry uz to je release candidate).

Nebo si to muzes opravit sam: pomoci debuggovacich tisku zjistit, kde to
presne pada (asi to bude v alloc_task_struct) a dat tam cyklus, ze kdyz se
alokace nepovede, tak se zavola do_try_to_free_pages nebo neco takoveho a
zkusi se to znovu...

Mikulas Patocka