Zvyseni limitu poctu filedescriptoru na proces/uzivatele

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 15 12:07:06 CEST 1999

Dne 15.10.1999 Mikula Patocka napsal

> Kernel ma drzet aspon 2048*4k = 8M volne pameti. To je pro bezne pouziti

Aha, blbnu, nevim proc jsem ty hodnoty scital. Ale je tech 2048 minimum.
Pokud pocet stranek klesne pod 4096 (16MB), zacne swapovat a obecne se
snazi udrzet tech 8192, tedy 32MB, ne?

Radsi snad ten upgrade :)

--
S pozdravem