cmp & pty

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Pátek Říjen 15 15:31:58 CEST 1999

	Preji mekky a prijemny posez.
Pri kompilaci programu ve zdrojovem tvaru ( je to sravny temin ? ) jsem ve
skriptech narazil na prikaz cmp, kterej na kompu nemam. Domnivam se ze by
mel neco porovnavat, ale je mi zadadou kde ho mam sehnat tak se na to
ptam.

	Dale jsem si chtel zkompilovat kernel 2.2.12, ale po zadani
prikazu make menuconfig mi to napsalo ze to nemuze najit hlavickovy soubor
<cures.h>, a jelikoz jsn se s tim jeste nikdy nesetkal. taku nevim kde ho
najit. pod X kama se dal kernel zkonfigurovat, ale jelikoz mam i486 tak
prace je ponekud casove narocnejsi.
	Dalsi problem byl, ze mi v mc nejdou po ctrl-u (virtualni shell?)
psat prikazy, pouze se obevi vypisy (hlasky) programu. Psalo to neco o
pty_neco ze nemuze nahrat (zrejme kernel). Myslel jsem ze to budou vypnuty
unix 98 Pty konzole (nebo jak se to presne jmenuje), ale nebylo to ono a
nic dalsiho o pty jsem v kernelu nenasel. Virtualni konzole to taky
nejsou, ty mam zapnute teze.
	Bohuzel na 486 mi trva kompilace jadra neco pres hodinu, takze
experimentovani s prekladanim jadra je nadouho.
	Pro informaci mam RH6.0, nejaky knihovny z tgz archivu navic,
i486 atd, alr to bu nemelo vadit

	be happy
					cedrik