cmp & pty

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 15 15:48:25 CEST 1999

Dne 15.10.1999 Josef Stengl napsal

> Pri kompilaci programu ve zdrojovem tvaru ( je to sravny temin ? ) jsem ve
> skriptech narazil na prikaz cmp, kterej na kompu nemam. Domnivam se ze by
> mel neco porovnavat, ale je mi zadadou kde ho mam sehnat tak se na to
> ptam.

Na RH 6.0 je cmp soucasti baliku diffutils. Nejsem si jist, jestli to
nahodou drive nebyly fileutils.

> 	Dale jsem si chtel zkompilovat kernel 2.2.12, ale po zadani
> prikazu make menuconfig mi to napsalo ze to nemuze najit hlavickovy soubor
> <cures.h>, a jelikoz jsn se s tim jeste nikdy nesetkal. taku nevim kde ho
> najit. pod X kama se dal kernel zkonfigurovat, ale jelikoz mam i486 tak
> prace je ponekud casove narocnejsi.

Myslite patrne curses.h. Je v baliku ncurses-devel-4.2, ale potrebovat
budete mozna i balik ncurses-4.2

> 	Dalsi problem byl, ze mi v mc nejdou po ctrl-u (virtualni shell?)

Ctrl+O. Ctrl+U prohazuje panely.

> psat prikazy, pouze se obevi vypisy (hlasky) programu. Psalo to neco o
> pty_neco ze nemuze nahrat (zrejme kernel). Myslel jsem ze to budou vypnuty
> unix 98 Pty konzole (nebo jak se to presne jmenuje), ale nebylo to ono a
> nic dalsiho o pty jsem v kernelu nenasel. Virtualni konzole to taky
> nejsou, ty mam zapnute teze.

Mozna nemate devpts pripojeny. Pridejte si do /etc/fstab radek

none              /dev/pts           devpts      mode=0622   0 0

a pak jej pripojte pomoci mount /dev/pts
(po restartu se uz pripoji sam).

--
S pozdravem